חדש בבלוג

כיצד תשדרג את בר המשקאות הביתי שלך?

פותחן יין ס"ס חדש OXO

בעבר הלא רחוק היה נהוג להשקיע בבר משקאות ביתי רק בבתים של עשירים, כיום כל אחד יכול לתכנן לעצמו בר ביתי מושקע ומצויד היטב, לשדרג את חווית האירוח וליהנות מהגשמת חלום. כדאי לדעת כי בר אלכוהול בבית אינו מיועד רק לחובבי הטיפה המרה אלא לכל מי שאוהב לארח קרובי משפחה וחברים. בר ביתי נחשב לסטנדרט מקובל באירופה ובארה”ב, וכעת הגיע הזמן שגם אתה תשדרג את בר המשקאות שלך באמצעות כלים מיוחדים בעיצוב יוקרתי של המותג המוביל OXO.

ציוד מומלץ להקמת בר משקאות ביתי

הקמת בר משקאות ביתי מתחילה בתכנון מפורט ומדויק. את הבר נהוג להציב בסלון במקום מרכזי, בולט ונגיש, כך האורחים יכולים לצפות בבר המעוצב והיוקרתי וגם קל יותר לשלוף יינות ומשקאות אלכוהוליים נוספים וליהנות מתצוגה מרשימה של כוסות, בקבוקים, פותחני יין יוקרתיים, שייקרים בעיצוב אלגנטי להכנת קוקטיילים אקזוטיים וציוד חשוב נוסף.

חשוב לצייד כל בר משקאות ביתי בציוד ובכלים איכותיים למזיגה, לפתיחת בקבוקים, למדידה, לחיתוך ולערבוב משקאות שונים. אם אתה חובב יינות ונוהג להגיש לאורחים בעיקר יין כדאי לרכוש בר יינות ממותג מוכר, להציב אותו במיקום מרכזי או לרכוש עגלת יינות ניידת, לחלופין אפשר להסתפק גם במדפים צמודים לקיר, ואפשר גם לפנות מקום בכוננית המרכזית של הסלון או לרכוש ויטרינה בגודל מתאים. לצד בקבוקי היין והכוסות מומלץ להניח את הציוד הנדרש למזיגת יינות ולפתיחת בקבוקים. כחובב יינות לבטח אתה יודע להבדיל בין פותחן יינות רגיל שניתן לרכוש בכל סופרמרקט לבין פותחן יין ממותג עם או ללא ידית.

פתיחת יין באמצעות פותחן יוקרתי מבית המותג OXO מבטיח לך חוויה שטרם הכרת, פותחן יין מקצועי משדרג את החוויה ורמת האירוח, קל לחלוץ באמצעותו פקקי שעם ללא שבירה והברגת יתר. בנוסף, מומלץ לרכוש מחורר יין המאפשר ליין לנשום בעת מזיגה ואין לוותר על סט משאבה ושני פקקים כדי לשמור על איכות היין ולמנוע את תופעת החמצון, עד למזיגה הבאה. לחובבי יין לבן ויינות מצוננים כדאי לרכוש גם מצנן יין בעיצוב אלגנטי.

שייקרים איכותיים לשקשוק קוקטיילים מעולים

בכל בר משקאות ביתי חובה להוסיף לפחות שייקר להכנת קוקטיילים, מומלץ לרכוש שייקר מדופן כפולה מנירוסטה המגיע עם פקק מזיגה באיכות גבוהה. יש לוודא כי רוכשים שייקר איכותי שניתן לשטוף בקלות גם במדיח כלים. בנוסף, חשוב לרכוש כוסות מדידה להכנת קוקטיילים מושקעים, מגשי קרח מסיליקון, קרש וסכין חיתוך מעולים, מרסק קרח וכדאי גם לקנות מועך לימון.