חדש בבלוג

מיכלי אחסון מעוצבים לשדרוג המטבח בבית

מיכלי אחסון מעוצבים לשדרוג המטבח בבית

כלי מטבח מעוצבים וחדשניים

המטבח מהווה את לבו הפועם של הבית, אנו מבלים בו שעות ארוכות מדי יום, ובשנים האחרונות המטבח הפך גם לחלל אירוח. יש לזכור כי המטבח המודרני מהווה חלק בלתי נפרד משאר חלקי הבית, הוא פתוח לעבר הסלון ופינת האוכל, לכן חשוב לשמור על סדר, ארגון וניקיון. כדי לשדרג את המטבח הביתי מומלץ לרכוש מיכלי אחסון מעוצבים שיכולים להפוך את המטבח לחלל מעוצב ואלגנטי עם אמירה אישית ייחודית.

חברת Uniqook המייבאת ומשווקת באופן בלעדי את המותג האמריקאי OXO מזמינה אתכם לרכוש באתר ובחנויות המובילות מיכלי אחסון בשלל גדלים ועיצובים, המיכלים ישדרגו עבורכם את המטבח הביתי ויאפשרו לכם לאחסן בנוחות וביעילות מוצרי מזון שונים, כך גם תוכלו לשמור על סדר וארגון ולשמור על טריות הפריטים המאוחסנים.

פתרונות אחסון חכמים ויעילים

כדי לשדרג את המטבח בבית חשוב לרכוש מיכלי אחסון בגדלים שונים ולמטרות שונות. ישנם מיכלי אחסון איכותיים המיועדים למוצרי מזון יבשים כמו קטניות, קורנפלקס, קפה, תה, תבלינים, אורז, קמח, וכמובן מיכלים לאחסון עוגיות. יש גם מוצרים המיועדים לאחסון ירקות, פירות ומוצרי חלב המתאימים למקרר. כדאי לרכוש מיכלי אחסון ממותג יוקרתי ומוביל כמו OXO, כך זוכים לשדרוג משמעותי של פתרונות האחסון במטבח וגם חוסכים הרבה כסף כיוון שפריטי המזון מאריכים חיים.

חלל מטבח מעוצב ומלא השראה ואופי

מיכלי אחסון חכמים בעיצוב מדליק וייחודי משדרגים את איכות החיים ואת העיצוב של המטבח. מיכלי אחסון מבית המותג OXO מוסיפים השראה והופכים את האווירה במטבח הביתי לייחודית ומלאת אופי. כאשר רוכשים מיכלי אחסון חשוב לוודא את מידת התאמתם למוצרי המזון שרוצים לאחסן בהם. לכן, כדאי לרכוש מספר מיכלי אחסון מאותה חברה כדי ליהנות מעיצוב דומה ובעיקר מקופסאות איכותיות בעיצוב אלגנטי עם מנגנון סגירה ייחודי ומתקדם המבטיח שמירה על טריות לאורך זמן, פתיחה מהירה. חשוב לציין כי מיכלי האחסון של OXO כוללים הגנה יעילה מפני קרינת UV, איטום איכותי מפני חדירת אוויר ולחות וקל לנקות אותם.

מיכלי אחסון למקרר

אגב, יש גם פתרונות אחסון מתקדמים ואיכותיים למקרר, לדוגמה קופסאות אחסון עם סלסלה מוגבהת לזרימת אוויר ולשטיפה נוחה של פירות וירקות. יש דגמים של קופסאות אחסון למקרר של המותג OXO המצוידים בפילטר פחם מיוחד לספיחת גזים ולשמירה על טריות המזון לאורך זמן. כך תוכלו להימנע מהשלכת מוצרי מזון בתדירות גבוהה, תחסכו כסף וגם תיהנו מאחסון נוח ומעיצוב אלגנטי וייחודי.